Powered By Blogger

Ahad, 16 September 2012

Gambar Senja yang menarik

Untuk Entry kali ni, aku nak kongsi gambar-gambar senja yang menarik.



 

 






 


 

 
 
 

 

 

 

 

 


 














Sumber:  billyinfo.blogspot.com

Untuk pengetahuan korang... gambar di atas ni.. bukan aku yg shoot. tapi aku mmg berharap 1 hari nanti, aku boleh shoot matahati terbenam atau matahari terbit secantik gambar-gambar di atas. gambar2 ni aku ambik dari Blog Billyinfo.

Suasana waktu senja memang menarik. Itu yang membuatkan aku selalu mengambil gambar suasana senja. contoh gambar senja aku ada di entry ke 2 aku. Kenapa ambil gambar senja?... bagi aku, suasana senja adalah suasana yang paling menarik untuk dirakam. Walaupun ianya dirakam di tempat yang sama, tetapi suasana senja itu adalah berlainan. Dengan setting yang betul, kita dapat merakam keindahan senja.

ok la, setakat ini sahaja entry tuk kal ni. Post gamba orang dulu, bila aku dah ada gambar-gambar yang sesuai, aku akan masukkan dalam entry.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan