Powered By Blogger

Khamis, 11 Oktober 2012

Mentari Terbit di serata dunia (Gambar)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
Untuk Entri kali ni.. aku jamukan mata semua yang membaca entri ni dengan pemandangan indah terbitnya sang mentari yang diambil oleh photographer-photographer serata dunia

Bagi aku yang juga penggemar  photography terbit dan tenggelam mentari, gambar-gambar ini adalah yang terbaik yang pernah aku lihat. Mungkin ada gambar lain yang aku tak jumpa.

Galicia, Spain
Source: pixkanaka
Saudi Arabia
Source: -lucie-
Klampenborg, Denmark
Source: sltr
Queensland, Australia
Source: ztirom
Agra, India
Golden Bay, New Zealand
Source: xoxomojo
OIulu Province, Finland
Source: henriluoma
Emerald Isle, North Carolina
Hamanako, Japan
Source: altus
Krabi, Thailand
Source: tsechel
Baghdad, Iraq
Source: armychefmike
Scotland
Source: ccgd
Bali, Indonesia
Source: baliwwwdotcom

Oregon
Source: flickr.com

Paris, France
Source: niffgurd
Montevideo, Uruguay
Source: flickr.com
Venice, Italy
Source: valcyrie
MATI, DAVAO
Source: wilsonetrata
Tekirova, Turkey
Source: klashback
Alaska
 Cantik kan gambar-gambar mentari terbit ni?. Betapa besarnya Kuasa Allah. Walaupun matahari hanya ada 1 di bumi ini. Tetapi suasana, pemandangan yang berbeza. di seluruh dunia.
Setakat ini dahulu entri aku buat kali ini. Kalau ada gambar-gambar menarik. aku akan post.
Sumber gambar: .buzzfeed.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan