Powered By Blogger

Sabtu, 23 Mac 2013

Anak Kucing

Assalamualaikum.....
lama betol aku x update blog aku ni....
Dah dekat 3 Bulan... bukan xde hasil tembakan yang baru... cuma agk sebok dgn keje hakiki....

Untuk Entry ni.. aku nak tunjukkan gamba anak kucing... bukan senang nak shoot anak-anak kucing ni.. memerlukan kesabaran dan pemerhatian yang tinggi sebab kita tak dapat nak jangka apa yang anak-anak kucing ni akan buat..

ada masanya.. anak-anak kucing ni akan bermain sesama sendiri, ada masanya akan duk diam tanpa buat apa-apa.. antara masa-masa, ini.. akan ada moment yang menarik untuk dirakam...

bawah ni adalah antara-gambar anak kucing yang aku rasekan terbaik yang telah aku rakam...

















  

Ok.. setakat ni je la dulu.. ada hasil lain.. ada masa lain.. aku akan update lagi.... 
Semoga berjumpa di entry yang lain... 
dan Terima Kasih kerana sudi singgah dan baca blog yg x seberapa ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan